צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

השדות המסומנים ב-* הם שדות שחובה למלאם

לקוחות יקרים,

באפשרותכם לשנות את מסלול הגלישה בכל עת בקלות ובמהירות, באזור האישי באתר רימון.

במידה והנכם מעוניינים בהסבר נוסף לפניכם מדריך לשינויי מסלולי גלישה כאן

מעבר לשינוי מסלול גלישה

לקוחות יקרים,

ניתן לשנות סיסמא בקלות ובמהירות באופן עצמאי באזור האישי באתר רימון

במידה ואינכם זוכרים את סיסמת הכניסה לאזור האישי, בחלונית החשבון שלי- בחרו באפשרות שכחת סיסמא?

להסבר נוסף עיינו במדריך כאן

מעבר לשינוי סיסמא

לקוחות יקרים,

לעדכון אמצעי התשלום באמצעות נציג שירות 
חייגו 8900*
באפשרותכם לשנות אמצעי תשלום באופן עצמאי ובמהירות באמצעות הקישור:

מעבר לעדכון אמצעי תשלום

לקוחות יקרים,

באפשרותכם לצפות בחשבונית החודשית שלכם בכל עת  באזור האישי באתר רימון.

מעבר לצפייה בחשבונית

לקוחות יקרים,

על מנת לבצע שינוי והתאמה במהירות חבילת הגלישה שלכם, באפשרותכם לפנות למוקד השירות שלנו במספר 8900*

לקוחות יקרים,

על מנת לבצע עדכון בפרטים האישיים שלכם, יש צורך ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו במספר 8900*.

על מנת לשמור על פרטיותכם, שינוי של הפרטים האישים יתאפשר רק לאחר זיהוי מלא של בעל המנוי.

על מנת לבדוק אם ניתן לפתוח/לסגור עמוד מסוים אנו זקוקים לכתובתו המדויקת. יש למלא בשדה מעלה את כתובת האתר/הקישור הרצוי.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

כניסה לחשבונך

החשבון שלי

שכחת סיסמה?
כניסה עם SMS

להצטרפות התקשר עכשיו
1-800-222-234

  • למכירות ותמיכה לקוחות פרטיים
    1800-222-234

    ימים א-ה 8:30-20:00
    יום ו 8:30-13:00
  • למכירות חטיבת אתרוג
    1-800-222-238

    ימים א-ה 8:30-20:00
    יום ו 8:30-13:00
  • למכירות לקוחות עסקיים
    073-2317070

    לבירורים אודות חטיבת אתרוג ומכירות

    ימים א-ה 8:30-20:00
    יום ו 8:30-13:00

    <שלח דוא"ל

  • לשירות לקוחות פרטיים
    8900*

    ימים א-ה 7:00-19:00
    יום ו 7:00-13:00 
       
  • לתמיכה טכנית
    8900*

    ימים א-ה 24 שעות ביממה
    יום ו עד שעה לפני כניסת השבת
    מוצ"ש כשעה לאחר יציאת השבת

החל מהשעה 22:00 בערב ועד 8:00 בבוקר
מטפלים בתקלות גלישה בלבד.

לתשומת לבך:
ניתן לפנות אל נציב תלונות הציבור בכל עניין הנוגע לשירותים אותם אנו מספקים ולחשבונות שהגשנו לך.
כמו כן, נציב תלונות הציבור מוסמך מטעמנו לברר עמך חילוקי דעות שיתגלו בכל הנוגע לפירוש ההסכמים בינינו.